Szkoła Podstawowa nr 71 w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony
internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej
stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie
dostępności ma zastosowanie do strony internetowej sp71.poznan.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 2017-01-20
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub
wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Brak tekstów alternatywnych do dodawanych obrazów

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2025-03-31
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-03-31

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Tokarczuk
  • E-mail: sp-71@wp.pl
  • Telefon: 61 8417 116

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy
    udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w
tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie
jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do
organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 71 w Poznaniu
  • Adres: ul. Przybyszewskiego 37, 60-356 Poznań
  • E-mail: sp-71@wp.pl
  • Telefon: 61 8417 116

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek: Szkoła Podstawowa nr 71 im Janusza Kusocińskiego, ul. Przybyszewskiego 37, 60-
356 Poznań

Do budynku prowadzi jedno główne wejście od  ul. Przybyszewskiego (A), brama wjazdowa
na boisko szkolne od ul. Przybyszewskiego oraz dwa wejścia od strony boiska szkolnego (B i
C). Wejścia A i C są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.

Budynek składa się z trzech kondygnacji.

Wewnątrz budynku nie zastosowano żadnych udogodnień architektonicznych, aby umożliwić
osobom niepełnosprawnym dostęp do wyższych kondygnacji. Do budynku można wejść z
psem asystującym. Na miejscu nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka
migowego. Nie zastosowano żadnych udogodnień dla osób niewidomych i niesłyszących.